Arhiv za March, 2009

Brez komentarja

Monday, March 30th, 2009

Kampanja:  Special Forces Recruitment, Agencija: Leo Burnett, Naročnik: US Army, Nagrada: Cannes Short List, Leto 2004 (vir: Taschen)

untitled

Kampanja: “Plezalna stena”, Agencija: Pristop, Naročnik: Ministrstvo za obrambo RS, Nagrada: Velika nagrada in Zlato priznanje SOF 09 (inovativne oblike komunciranja)

c11003

(vir: SOF)

So ljudje, ki vozijo ….

Tuesday, March 10th, 2009

Renault te dni nagovarja v svojih oglasnih sporočilih s headlineom:

“So ljudje, ki vozijo Renault.

In so ljudje, ki ga še bodo.”

In kaj naj odgovori na to Toyota, ki slovi po tem, da ima najbolj zveste privržence?

Predlog se ponuja kar sam:

“So ljudje, ki so vozili druge avtomobile.

In zdaj vozijo Toyoto.”

Toyota, za vedno!