Arhiv za September, 2009

Kako v najkrajšem času povedati vse? Kampanja Berlitz, jesen 09

Friday, September 11th, 2009

Vse bolj in bolj smo kreativni.  Posebej pri učinkoviti izrabi televizijskega časa ali kako v čim manj sekundah povedati vse?  V nekaj besedah, ki pritegnejo pozornost in odražajo filozofijo blagovne znamke.  In ker so najbolj genialne ideje tudi najbolj preproste,  se je bistvo sporočila jezikovne šole Berlitz duhovito odslikalo skozi dva stavka, ki si sledita en za drugim - in v bistvu povesta vse:

Danes slovensko.

Tomorrow English.

Berlitz. Najučinkovitejša pot do znanja tujih jezikov.

Manj časa in sredstev = več kreativnosti

Tuesday, September 1st, 2009

Naloga tedna:  iz POS letaka narediti oglasek za programsko knjižico WEEKEND MEDIA festivala. Časa, sredstev in fotomateriala je malo.  Treba je torej uporabiti elemente prodajnega plakata in jih le nadgraditi s primernim tekstom. In ne pozabite:  gre za objavo na srečanju marketinških in medijskih specialistov Hrvaške in  JV Evropske regije!  

 Rešitev je -  duhovit headline!     

oglas-t5m-210x250-slo

Kaj menite, nam je uspelo?