Popolna preobrazba lokala in nagradno vprašanje
Tudi v času, ko je lokal zaprt zaradi popolne prenove in spremembe programa, se že lahko prične gradnja nove blagovne znamke.
Pritegnimo pozornost (in odženimo staro identiteto lokala) in za komunikacijo uporabimo okna, vrata in druge zunanje površine. Opremimo jih z duhovitimi teaserji, ki pri mimoidočih pritegnejo pozornost, vzbudijo radovednost in zavihajo kotičke ust navzgor.
Te dni pripravljamo launch nove blagovne znamke. Lokal, kjer poteka popolna preobrazba, smo opremili takole:
in takole:
In katera jed bo glavna specialiteta tega lokala?
Kdor prvi ugane, prejme VIP vabilo na pokušino!
Tags: blagovna znamka, direktni marketing, ideja, inovativne ideje, komunikacija, kreativnost, nagradno vprašanje, oglasne površine, popolna preobrazba, vip vabilo, viralni marketing
November 19th, 2009 ob 12:54
A bodo imeli mogoče tukaj pečene kure????
November 19th, 2009 ob 13:58
jajc na uč
November 19th, 2009 ob 15:35
Obe sta blizu, ampak za zmago bo treba natančnejši odgovor!
November 19th, 2009 ob 18:12
Pohana kura in tenstan krompir, mogoče?
November 19th, 2009 ob 18:41
Mogoče palačinke :))))))))))
November 19th, 2009 ob 18:54
VIP vabilo na pohano piško prejme - Darja!
Čestitke!
November 20th, 2009 ob 08:28
Darji dober tek, ko pa odprejo, pa tudi mi pridemo na kokoško :o)