Hervis in Forma F+ - preveč podobna grafična rešitev?
Seveda se lahko zgodi, da več kreativcev pride do enake oziroma zelo podobne rešitve. Še posebej, če so v naročnikovem briefu podana podobna izhodišča. K stvari:
Pred kakim letom smo kreirali ime ter celostno grafično podobo nove športne trgovine Forma F+ . Potekala je velika oglasna akcija, tako z billboardi kot s celostranskimi tiskanimi oglasi, radijskimi oglasi, TV telopom … Opremili smo trgovino - grafični elementi si sledijo vzdolž celotne dolžine table na fasadi, grafične elemente pa konstantno uporabljamo pri komunikaciji tako v tiskanih materialih, kot na spletu (www.fplus.si). Formin logo in grafični elementi:
Oglas:
TV telop, (ki se kot vhodna špica vrti tudi ves čas na Formini fplus.tv >>)
Te dni pa so Ljubljano preplavili citylighti in oglasi z zelo podobno grafično rešitvijo športne trgovine Hervis:
Tiskani oglas z naslovnice Večera, prejšnji teden:
Za povrh se tudi na televiziji vrti telop, kjer se grafični elementi prikazujeo v podobnem stilu kot v našem telopu …
Vidi še kdo kakšno podobnost?
Je preveč podobno?
Zamenljivo podobno?
Tags: Add new tag, Akcija tržnega komuniciranja, billboard, blagovna znamka, brief, connecta, Forma F+, ideja, izvirnost, jure košir, kreativnost, oglasi, oglasna akcija, prepoznavnost, priklic znamke, televizija, tv telop
December 1st, 2009 ob 12:54
Očitno kopiranje ideje! Kaj pa lahko v tem primeru naredi avtor prvotne ideje?
December 1st, 2009 ob 13:00
Škoda, da ne obstoja register grafičnih rešitev, kjer bi lahko z nekaj kliki preveril, ali si res “originalen”!
December 1st, 2009 ob 17:54
Take grafike so v zadnjem obdobju zelo veliko uporabljene (še preveč, če vprašaš mene). Takih in podobnih bi lahko našla vsaj še sto. Nič novega!!
Do tega pride zato, kr veliko ljudi uporablja istock in podobne page.
December 4th, 2009 ob 22:30
No ja, če ti je kaj v tolažbo: Vaša je lepša!
December 18th, 2009 ob 11:14
podobno ne podobno, delno podobno, pretezno podobno, kot napovedovanje vremena… Po tvoji teoriji je lahko tudi logotip forme in hervisa podobn. (rdeča ovalna oblika in bel font čez..) Potem je hervisova grafika sestavljena iz večih sivin, forma in enobarvno predlogo (črna) edini skupni element je border… nevem pa kdo je po kom kopiral slogan Get movin - spravi se u formo???
Mislim da je bil hervis malo prej na trzišču:D